
Oryginalne opakowania
Klient bliski sercu
Czy jest ktoś, kto nie lubi dostawać prezentów? Pewnie znajdzie się kilka takich osób, ale jesteśmy przekonani, że będą to tylko wyjątki potwierdzające regułę! Może warto podejść do tematu opakowania produktu z perspektywy podarowania prezentu. Załóżmy, że produkt jest naszym prezentem dla klienta. Większość z nas zwraca uwagę i bardziej cieszy się z prezentu, który jest po prostu ładnie zapakowany…
Oryginalne opakowania
Oryginalne, niepospolite, nieszablonowe czyli po prostu takie, które wyróżniają się z tłumu. Właśnie takie opakowania są gwarancją większego zainteresowania klientów naszą marką. Opakowanie powinno być odzwierciedleniem produktu, przekazem i obietnicą tego, co klient znajdzie w środku. Oryginalne opakowanie to zachęta do wyciągnięcia ręki właśnie po to, co oferujecie wy, a nie konkurencja.
Daj się polubić i zapamiętać
Oryginalnie zapakowany towar, to doskonały sposób na komunikację z odbiorcą końcowym. Dzięki opakowaniu możemy przekazać coś więcej niż to, co jest w środku. Możemy przekazać odbiorcy nasza wizję, a także styl i sposób życia. Poprzez oryginalne opakowanie odpowiednio dobrane do targetu, nawiążemy nić komunikacji z odbiorcą pokazując mu, że wyznajemy podobne wartości i dążymy do wspólnych celów. W ten sposób możemy zaangażować odbiorcę i przywiązać go do marki.
Pokaż, że Ci zależy i przygotuj oryginalne opakowania
Każdy klient chce być traktowany wyjątkowo. Dzisiaj kiedy wszystko jest mocno skomercjalizowane i zewsząd zalewają nas coraz to nowsze reklamy często mamy problem z wyborami. Oryginalne opakowania dostosowane pod naszego klienta jest jasnym sygnałem, że chcemy dla niego jak najlepiej i dbamy o jego samopoczucie.